Autentificare V.I.P

duminică, 30 septembrie 2012

Switch Bot By PadMak 3.0.0.5

Switch Bot By PadMak 3.0.0.5


Aces hack este foarte cunoscut , dar a aparut o versiune superioara functional 100% [Testat pe Metin2GTH , rezultat : Succes ! ] 

Sursa : www.m2hacks.bossforum.net

Instructiuni de Folosire ! :
  1.  Intrati in metin , logativa ..etc
  2. Descarcati   SwitchBot 3.0.0.5 ! - Click pentru a descarca !
  3. Intrati in Injector "Switchbotv3"
  4. Cautati acolo jos " metin2.bin "
  5. Datii 2 Click-uri pe el 
  6. Asteptati 
  7. Va aparare hack-ul 
  8. Selectati limba Engleza
  9. Si dati Go
Si asta a fost !

  edit : NU MERGE PE ORICE METIN2 - MERG PE UNELE FARA PACTHER ! 

NEW POST: http://oficialblogm2hacks.blogspot.ro/2014/03/switchbot-31.html

16 comentarii:

  1. Am dat 2xclick pe metin2.bin de acolo de jos,dar nu imi apare nimic,mentionez ca am windows XP,daca are vreo rezonanta...

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi zice ca nu am python22.dll si sa il instalez iar (AM WINDOWS 7)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa arata antivirusu ca injecteaza ceva in metin dar merge

    RăspundețiȘtergere
  4. VIRUSI TII DETECTEAZA ! DAR NU AFECTEAZA

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut!Cu switch bootul by padmak merge cumva sa pui si paguba medie sau paguba competentei?
    Daca da va rog spuneti-mi cum.Multumusc!

    RăspundețiȘtergere
  6. SALUT!Mie imi intra in switchbot pe sv,dar nu imi schimba bonusurile !ma puteti ajuta!!va rog

    RăspundețiȘtergere
  7. sALUT SI MIE IMI ZCE CAND INJECTEZ TOATE ALEA DE ,,PYTHON22.DLL" :((( CE SA FAC ACUM?

    RăspundețiȘtergere
  8. Pt imun ce trebuie sa pui acolo la cifre?

    RăspundețiȘtergere
  9. pe metin 2 epical unoara le merge mie nu
    !

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru pagube ! Trebuie sa pui minim 30-40 si va da 30-40 sau 30+ 40 + depinde !

    @Borris Aici chiar nu stiu !

    @mazga Nu pe toate sv de metin2 merg !

    RăspundețiȘtergere
  11. vreau si eu sa aflu cum pun imun [adica ce nr pun casa pice] cumva 1 sau 100 cv?

    RăspundețiȘtergere
  12. Sincer , nu am incercat dar incearca cu 1

    RăspundețiȘtergere
  13. prieteni eu la-m descarcat ,dar nu stiu sa il folosesc cine imi explica concret si mie?

    RăspundețiȘtergere